Tuesday, December 7, 2010

Cultura Mea Generala.

Mama mea...
Mdea', ai pierdut deja interesul. Nu-ți fa griji, nu te plictisesc cu amintiri din copilărie. MAICĂ-MEA... Ei hai ca așa mai vii de acasă! Dar sa continui: Maica-mea mă streseaza. "Streseaza este un cuvânt atât de slab. Mă streseaza pentru ca (paranioa loveste la vârste fragede in familia noastră) nu am destula "cultura generala". Ghilimele sunt necesare. Nu cred ca am auzit-o sa folosească alte cuvinte pentru a descrie asta. Nu "cunostinte". Nu "informații". Doar "cultura generala". Bine, hai sa mă indulcesc si eu. Înțeleg sensul cuvintelor. Ceea ce înțeleg eu e irrelevant la mai multe nivele. Ceea ce nu înțeleg, tată, este essential. Definitia "culturii generale" poate fi impartita in doua total diferite; cunostinte care sunt necesare si trebuiesc stiute, fie prin viața de zi cu zi, sau prin "tocire". Sau, ceea ce VREAU eu sa înțeleg, cunostinte elementare. Sunt foarte putin importante. Nmn, poate "elementar" era cuvântul greșit. Cunostinte care sunt "generale". Despre lucruri simple si, ce dracu, GENERALE. Se pare ca eu nu am CUNOSTINTE GENERALE (eh mai vedem noi).

Deci pe parcursul urmatorilor... Ar fi prea romantic sa zic ani. Urmatoarelor luni, voi încerca sa o contrazic pe maica-mea. Pentru ca iti promit, doar aici pot concepe asa ceva...

No comments:

Post a Comment