Tuesday, December 21, 2010

Copite de porci

Se pare ca găsesc timp pentru "blogul" asta doar la ore tarzii. Ziua de azi a fost oarecum palpitanta. Normal ca am reușit cumva sa îmi distrug complet computerul, astfel încât nu mai pot sa ascult musica, sa AUD orice. Super tare. Am avut zile mai bune, dar azi a fost specială.

După ce am petrecut ore încercând sa îmi repar "calculatorul", ore pierdute in opinia prietenilor mei asiatici de pe Facebuci, care m-au asigurat ca nu îmi voi putea repara sunetul fara sa downloadez ceva. lucru pe care îl găsesc imposibil. IMPOSIBIL, am aproape ZERO spațiu liber pe drive. Deci, suuuper. DECI după aceste ore pierdute, am binevoit sa curaț casa, pentru ca TREBUIA. Iar apoi am petrecut ziua cu o persoana foarte... interesantă ar fi prea putin spus, ciudata ar da un effect prea straniu... Unică e un cuvânt fără putere de descriere... O PERSOANA FOARTE DRAGA MIE va trebui sa fie destul. Cu un simț al umorului macabru, mă distrez cu aceasta persoana mai tare decât toate fetițele prostuțe de vârsta mea. Mă rog, sa trecem la subiect. DA, mă distrez cu ea de minune. Sa nu mai vorbim ca ea este cel mai apropiat de gătitul bunicii in tara asta... In fundul asta de nutritie... screw nutritie, fundul asta de gust. Papilele mele gustative sunt... dezgustate de mâncarea de aici.
Am râs cu ea, si am mâncat "ca la bunica acasă". Cam asta înseamnă o zi buna. Omitem faptul ca mi-am distrus computerul... Încă un moment memorabil astăzi e spalarea, taierea, atarnarea si afumarea porcului. Sincer, cred ca nimic nu mă poate oripila. Capete de porci, copite si codițe, bring it on!!

No comments:

Post a Comment